20 Mayıs 2012 Pazar

İbrahim Tatlıses'in ''Kurtlar Sofrası ''Şarkı Sözleri

İbrahim Tatlıses'in ''Kurtlar Sofrası ''Şarkı Sözleriİbrahim Tatlıses Sibel Can'nın konuk olduğu Show tv ekranında yayınlanan Saba Tümerin sunduğu programa canlı olarak bağlandı ve çok duygusal olduğu için göz yaşlarını tutamayan Tatlıses Allah bana ikinci kez yaşama şansı verdi,bu sayeda gerçek dostumu düşmanımı öğrendim dedi ve son kasetini Mucizede yer alan ''Kurtlar Sofrası ''adlı şarkının sözlerini okudu...
İşte Ayla Çelik'in yazdığı'' Kurtlar Sofrası'' adlı şarkının sözleri
Yiyecek lokmamız varmış çok şükür Rabbimin takdiri bu böyle
Ağlama garibanım
Ağlama dik dur
Ağlayıp da beni gücendirme
Ben daha ölmedim,Ben daha bitmedim
Ben daha son sözümü söylemedim
Kurtlar sofrasında oturduysam eğer
Hesabımı kendim Şdim...
İbrahim Tatlıses'in ''Kurtlar Sofrası ''Şarkı Sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder